דן יא כוסון לא מבאס לראות שמשדרים מפתח הלב שוב?? אני הייתי מתפדחת.. Oh well.. thats just me 🙂 שיהיה לך יום טוב! Reply
אווו… דן תורן… אהבתי תליהוק שלך במומינים! חחח סתם סתם אחי… מזל טוב לבלוג שלך… בן שנה כבר! עלה והצלח Reply
שמעת שאילן דאר (מקרובים קרובים, בעלה של תיקי בסדרה) אבא של דן תורן… האם זה נכון? תשלחו לי בבקשה תשובה לאתר , וממש מומלץ לשלוח לי לאי מייל : elbahar12@hotmail.co.il מודה לך (דן תורן) , וגם לכם (משתתפי הפורום) על התגובות! תודה, עדן! Reply
הייתה פעם כוסון סוף בסרט ההוא משמו שאתה מזיין מישהי וללא זוכרת סרט נחמד קיצר שאול תתבגר הבו שלך במפתח הלב עם הראסטות גם שווה אבל זה היה פעם ועכשיו זה נון סטופ שידורים אז מעניין איך הוא עכשיו חיחי Reply
8 תגובות
פעם ראשונה שאני מגיבה ראושנה בבלוג של סלב
דן יא כוסון
לא מבאס לראות שמשדרים מפתח הלב שוב??
אני הייתי מתפדחת..
Oh well.. thats just me 🙂
שיהיה לך יום טוב!
תמונה מגניבה לחלוטין.
אתה מוזר אתה
אבל כולנו
זה לטובה
אווו… דן תורן… אהבתי תליהוק שלך במומינים!
חחח סתם סתם אחי…
מזל טוב לבלוג שלך… בן שנה כבר!
עלה והצלח
שמעת שאילן דאר (מקרובים קרובים, בעלה של תיקי בסדרה) אבא של דן תורן… האם זה נכון?
תשלחו לי בבקשה תשובה לאתר , וממש מומלץ לשלוח לי לאי מייל : elbahar12@hotmail.co.il
מודה לך (דן תורן) , וגם לכם (משתתפי הפורום) על התגובות! תודה, עדן!
נזל טוב על הפורום
אני מעריך את זיי
הייתה פעם כוסון סוף בסרט ההוא משמו שאתה מזיין מישהי וללא זוכרת סרט נחמד
קיצר שאול תתבגר הבו שלך במפתח הלב עם הראסטות גם שווה אבל זה היה פעם ועכשיו זה נון סטופ שידורים
אז מעניין איך הוא עכשיו חיחי