דן תורן

Dan Toren

Dan Toren

לקביעת הופעות | רק דן

הפגנה

הכל התחיל כשאיקי נרדם בשנה שעברה בזמן הזיקוקים של יום העצמאות. כבר 24 שנה שאבי הפקיד נותן הוראה להדליק את הזיקוקים ב22:00. אבל זו שעה מאוחרת קצת לבני שלש ובני ארבע. איקי כבר בגן חובה אבל אחותו נעמי עוד בגן של רותי. אז אימא של איקי סיפרה לרותי הגננת, שהחליטה ללמד את הילדים שיעור באזרחות. ובבתחילת השבוע הבאתי את איתי בבוקר לכיכר מלכי ישראל, כיכר העיריה, כיכר רבין. הורדתי אותו והוא אמר לי "אויש אבא, שכחתי לבקש ממך ארוחת בוקר" אמרתי לו שאני אדאג לו למשהו, וניגשנו לעץ שבמרכז הכיכר, איפה שכולם נאספו. שלט ועליו כתוב " גם אנחנו רוצים לראות זיקוקים" הונף, רותי הוציאה דף וקראה להם מכתב שההיא כתבה בשמם לראש העיר וכולם חתמו עליו בעזרת בוהן בדיו- מי שכבר יודע לכתוב את שמו, חתם בעט. בינתיים אני הלכתי לשלום שהכין לי חביתה בפיתה ומלפפון ירוק, בדיוק מה שאני הייתי לוקח ממנו לפני הרבה שנים. שלום עסוק במלחמה עבודה מול תולעת ספרים, שפתחו לו סניף מאד מצליח ממש ליד הקיוסק. אז הוא מנפנף לי בכל החברים המפורסמים שואהבים לבוא אליו, יצפאן, יאיר לפיק יגאל בשן שיעזרו לו…. יתכן אני חושב לעצמי…אני מביא את החביתה בפיתה והמלפפונים, והילדים נכנסים לתוך הבנין של העירייה. בפנים, נודע לי בצהריים, המזכירה של ראש העיר קיבלה את המכתב ואמרה שהוא מאד אוהב ילדים ושהוא בטח ישמח להענות לבקשתם- להקדים את שעת התחלת הזיקוקים ביום העצמאות.

בינתיים כבר ראיינו אותם להעיר, זמן תל אביב ולרזי ברקרי בגל"צ, האם הם יצליחו? נראה לי שהם כבר למדו דבר אחד על איך עובדת הדמוקרטיה הישראלית, אולי לשנות משהו זה כמעט בלתי אפשרי אבל להגיע לתקשורת אפשר ממש ברגע אחד, ובלי הרבה מאמץ.

ומה קרה במציאות?

העיירה אכן הקדימה את הזיקוקים לשעה 21:00 נתנה שם מטח קטן, אבל לא נתנה את הקרדיט לידי גן רותי, בטיפושתה, אלא ענתה לעיתון זמן תל"אביב בציניות " החגיגות הזנה היו בשמן גן רותי"….

טיפשים, כי גם הקדימו וגם לא לקחו את הקרדיט כמה אופיני להם…

59 תגובות

      1. מתאים.
        אני מסכימה.
        איתה חותמים?
        אה, שכחתי, הקול שלי לא חשוב. רק של המפורסמים……

        סתם, אני צוחקת.
        אתה צודק, אין מה לעשות, סה לה וי….:)

          1. דןןןןןןןןןןןן דנדןןןןןןןן מאמי….כוסון שלי חיים שלי מתה עלייך בוא תעשה אותי כבר!!!

  1. תמיד תהיתי על זה בתור ילדה קטנה.
    אני גרתי במושב, והיינו נוסעים לעיר במיוחד כדי לראות את הזיקוקים.
    הרי עושים את הזיקוקים בשביל הילדים, כולם צריכים להינות, לא?

  2. איזה תותחחחח!! אני שנאתי זיקוקים שהייתי קטנה.. תמיד היה להם משהו נגדיייי- פעם נפלו עלי גיצים והחולצה שלי כמעט נדלקה:(
    אגב.. אתה מוזמן לבלוג שלי! 🙂

    1. סתמי זונה מנסה לתפוס רייטינג (בתחת) עליו???????????
      אף אחד לא שם עלייך מה החולצה שלי נדלקה מנסה לחרמן את דן לפתות אותו אה זונה????????????????????????????

      תיזהרי כפרה אני יעלה עלייך אני יביא את כל בת ים וכל הגב שלי את לא תדעי מאיפה זה בא לך אז ביי זונה ושלא תקראי לדני שלי תותח!!!!!!11

      ביי פקעצה

  3. היי….יש לך עוד מעט שנה בישרא..מזל טוב:)
    לנו בישוב(כוכב יאיר) יש שני מופעי זיקוק בדיוק מסיבה זו.האחד ב20:00 והשני ב22:00. כמובן שהשני הרבה יותר מושקע..הראשון זה יותר להראות לזאטוטים מה זה צבעים בשמים שעושים בום (לי אישית יש טראומות..).

    1. הופה איזה תחת1!!!!!!!!!!!!!!111111111111 יא כוסוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בוא כפרה אני מחכה לך…………………………….. ראיון מעולז אז תעשה אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!

      חולה עליך
      בר מיכה

    1. כמה מעריצים יש לדן תורן וואי וואי אבל הוא רק שלי רק אני עושה את דן תורן!~!!!!!!!!!!!!

  4. דן אתה כל כך כוסון תעשה אותי!!!!!!!!!!!11111 איך אהבתי שעשית את שאול במסחק החיים……….. אתה כזה מושלם דן כפרה עלייך חמודי תעשה לי ילדים תפתח לי ת'צורה אני יקרע אותך!!!!!!!!!!
    תעשה לי ילדות בצורת אמיתי……בצורת מתומן ומשושה

    1. היי מאמא, אף אחד לא הכריח אותך, או ביקש ממך להכנס לפה. ואם כבר נכנסת, תתנהגי יפה. כשאת יוצאת – תסגרי אחרייך את הדלת.

      1. אתה מכריח אותי עכשיו…תמות תמות תמות וגם אתה לך תמצא חיים!!!יש לך בעיה עם מה שאני רושמת? פקץ אחד…..אלכס…רוסי מזדיין….לא מוצא חן בעינייך? לך תתדחף אננס לתחת!!!!ובהזדמנות תעשה את הבר מיכה הזו…

    1. תעשה אותי גם.!!!!!!!! עשית לי את זה בטירוף אני אוהבת בנים שיוזמים………………….

      שלך
      בר מיכה

  5. הו נירה הבוגדנית.
    איך יכלה להוביל את שאול התמים.
    למזלך יש עוד נשים בעולם כמו מישל.
    לא כולן כמו מירה התככנית.

  6. אוף אל תשים לב לכל הילדים הזונות האלה שמציקים פה,
    זאת הסיבה שעברתי 7 בלוגים בחיים שלי, כי תמיד יש את הילדים המציקים האלה, אם אתה יכול תעשה פרו איכשהוא ואז תמחק תמיד את ההודעות המציקות האלה..

    בלעכס.

  7. זה רעיון נחמד שהחלטתם לעשות הפגנה בקשר לזה, באמת מגיע לילדים זכויות, אני גם אוהבת לראות את הזיקוקים, מקווה שהצלחת 🙂

    לאב,
    שחר.

  8. ויש כמה ערים שבהן השנה בכלל לא יהיו זיקוקין. מה שמזכיר לי שכשפישצוק (בעלי) היה קטן הוא חשב שקוקים זה זיקוקים. פשוט היה נראה לו שכולם אומרים זה – קוקים…. בהצלחה במאבק. ואם יש חיות מחמד לא לשכוח להשגיח עליהן, הרעש של הזיקוקים מבהיל אותן.

    1. שכשפישצוק בעלך?!?!
      אוי לא!! אוי לא!! לבעלך פישצוק יש שם של גרביל הומו!! גרביל הומו את שומעת?!!?
      וכנראה שקוקים זה הפופו(קקי) שהיה יוצא לו מהטוסיק כשהוא היה נאנס בברוטליות עי הילדים בגן כי אנשים כמוך הדביקו לו כינויים מוזרים!!

      וגם קוקולה זה רע!!!

      מוות לשמות חיבה!!!!!!!

      שועלי.

  9. אני חייב לציין שמידי פעם אני מביא פה איזו גיחה קצרה (אני לא אוהב בלוגים אם הרבה תגובות, מוזר אני) אבל הפעם אני ממש חייב לציין שהמילה הראשונה (יותר נכון צרוף המילים הראשון) שקפץ לי לעין היה כיכר מלכי ישראל, אני לא מנסה להתחיל פה ויכוח פוליטי (אני שונא פוליטיקה) אבל במשך שנים הייתי בטוח שאני היחידי שעוד קורא ככה לכיכר, תמשיכו ככה.

    נ.ב
    מה יצא עם הקדמת הזיקוקים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *