היום רציתי לקנות אחד מהדיסקים ב"צליל" שבכפר סבא,ולא היה. לא הוגן. דן מי בדיוק יהיה בערב? יום ג’ זה כ"כ סבבה שאתה לא מדמיין. שתף אותנו 🙂 Reply
13 תגובות
יומן פתח לך את הראש?! בטח כאב…….
(חח פעם ראשונה שאני נכנס ואני כבר מעצבן…)
בואנ’ה אתה ותיק…..
היום רציתי לקנות אחד מהדיסקים ב"צליל" שבכפר סבא,ולא היה.
לא הוגן.
דן מי בדיוק יהיה בערב? יום ג’ זה כ"כ סבבה שאתה לא מדמיין.
שתף אותנו 🙂
כולנו נופיע שם. כל אחד מאיתנו כמה שירים
איזה דיסק?
אוי אוי אוי
🙂
אני שם.
אה, שניה. פרט קטון והכרחי;
כמה עולה?
40 שקל
אני שם!
יש מצב שאתם באים לאמריקה ? השגרירות תשלם …
למה לא:)
מתי תהיה הופעה עם מאור כהן?!
יו דן. תוציא לי דיסק!